الان ديگه به جرأت ميشه گفت موزيک پاپ داخلی نه تنها خيلی بهتر شده، بلکه مثه سونامی، موزيک لس آنجلسی رو غرق کرده. تا چند وقت پيش مشکل فقط کيفيت کارا بود که ديگه اونم اونقدر خوب شده که ديگه يه جورايی موسيقی پاپ تولیدی خارج از ايران، چيزی واسه عرضه نداره. بهترين پيشرفت هم تو شعراست که کاملن وارد يه فازجديد شده که يه قرن نوری با لس آنجلس فاصله داره. سال هاست که لس آنجلس تو ده ي پنجاه و شصت فسيل شده در حالی که بچه هاي داخل، زبان ترانه رو دگرگون کردن. فقط يه مشکل وجود داره اونم اينه که اونقدر کار جديد مياد بيرون که حتا من که خوره ی اينکارم هم به گرد گوش کردنشون نميرسم. جالب اينجاست که اکثر اين کارهام سود مالی واسه آفريننده هاشون نداره و شايد فقط واسه علاقه توليد ميشه.
نهایتن، با اينکه هنوز کاراي کپی از همديگه، از ترکيه، يا حتا فالش زيادی وجود داره، ولی با اون همه هزينه و محدوديت و سختي، بايد گفت: "آفرين".
نهایتن، با اينکه هنوز کاراي کپی از همديگه، از ترکيه، يا حتا فالش زيادی وجود داره، ولی با اون همه هزينه و محدوديت و سختي، بايد گفت: "آفرين".
2 comments:
فرهود جان با نوشتهات خیلی حال کردم. به نظر من یه فرق دیگه هم کرده که هر کس هر سبکی دوست داره گوش میده. قبلا وقتی یه آهنگ هیت میشد، همه ایرانیهای دنیا همون رو گوش میکردند! الان آهنگها، در سبکها و گروه سنیهای مختلف هیت میشوند.
I am so glad that you keep me informed about those information since I am so disconnected from world of music. Good job bachehaie Iran. I am so proud of them.
Post a Comment